new computer

Då har man efter många års längtar äntligen fått en ny dator. Det blev en bärbar som e riktigt skönt faktiskt, tar ett tag att vänja sig med knapparna men annars är den super. Skulle dock inte säga att jag har den riiiktigt än, eftersom jag inte laddat in alla bilder osv från min andra dator. Just nu går datorn så snabbt så jag knappt hinner med men hoppas den håller sig så när bilderna å de kommer in i datorn, ska ta väl hand om dig datorn ;)

Dubbeln DM mästare också, i singel och dubbel. Helt patetiskt egentligen. I singeln mötte jag 2 vbgare och sen var det klart, i dubbeln mötte vi ett vbgpar och sen i finalen lämnade motståndarna walkover så jao då vann vi den med. hahah sjukaste jag varit med om :D haha men 2 pokaler rikare då ;)


KOMMENTARER:
Postat av: tres

Vad heter din nya dator då? Min kära heter Adam-Torleif.

2008-08-24 @ 21:58:48
URL: http://mangofisk.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0