Slowmo

Ja jag är lite seg på att uppdatera här, men av någon helt jävla cp konsigt anledning så sitter jag inte vid datorn lika mycket länge :O ! Var stolta över mig!!! Vad det beror på har jag faktiskt ingen aning om, har jag mognat? Knappast, jag tror noog bara det beror på att det är mycket i skolan så man har ständig ångest. Speciellt efter filisofin igår då man fick reda på NÄSTA prov innan vi ens haft det första som vill döda en. Okej det är typ världens cpigaste ämne, så käka läsare som inte har läst filisofi, GÖR DET INTE HELLER! Finns faktiskt inget nöje någonstans i det ämnet tror jag.


Idag tog företaget kort till affärsplanen, gött ego man känner sig men rätt kul ändå på något vis!


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0