Förjävla kul story

Jo, jag skulle ju berätta vad jag stötte på under min promenad förrut idag. Jag gick där i från bastungen och upp mot skidstugen. Och för att komma ut i 3 km spåret så går man först på en liten väg i skogen, sen kommer man till en lite mindre väg som man ska gå över där det även är en parkering (troligen till de som ska till bastungen). 

NU till saken: 
Nog tjötat, när jag kommer till den lilla parkering så står där en bil, en ganska stor sådan. Jag kollar mot bilen och där i baksätet sitter de 2 människor, en kille varv han har en tjej som sitter på honom. Hon hade visserligen linne på sig men ah lite avskärmat sådär kändes de ju lite misstänkt. De verkade iofs inte vara igång som tur var för de pratade om någonting. Kanske jag bara misstolkade? De kollade lite på mig när jag passerade, och jag försökte gå som jag inte såg något. Ja ni vet hur det är.



Och med detta lämnar jag er för helgen och åker till Stockholm ! Ha det !!!

KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0