I'm back on top !

Jag är tillbaka, på tennisplanen alltså. Och jag älskart !! Fick mig en 2 timmars spel idag med Glenn, det var efterlängtat kan jag säga. Gick faktiskt väldigt bra för att inte ha spelat på evigheter. Nu skajag försöka hålla igång detta, har man varit där en gång kan man alltid boka mera och det har jag gjort. NI kan ju anteckna detta nu !



Btw, jag flyttar snart hemifrån eller förstör min mobil. Hysteriska föräldrar = döden ! JAG ÄR FAKTISKT 18 ÅR NU ! Lägg av ! De räcker nog så. Nu skajag smaska i mig lite bilar och dumle. Och jag ska ine bjuda min föräldrar !!! demonstrativt !

KOMMENTARER:
Postat av: Trees

Flyttar du hemifrån snart?:D

2009-07-30 @ 18:03:12
URL: http://mangofisk.se

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0