dröm kvart <3

Ikväll är det drömkvartsfinalen för mig. VERDASCO VS. DJOKOVIC , båda min små snyggingar. Dock är jag lite besviken på verdascos hår, men det är väl sånt man får leva med. Sen så är det ju bachelorette osv på TV ikväll och längre än klockan 10 kan jag nog inte vara vaken för att palla upp imorgon. SÅ får nyttja den bästa funktionen på boxern och spela in som jag gjort alla andra nätter. Så imorgon kan jag se både VERDASCO - DJOKOVIC och FEDERER - SÖDERLING, även fast han inte har någon chans... :P

 VS

VERDASCO                                  DJOKOVIC


KOMMENTARER:
Postat av: Dijana

är också besviken på verdascos hår... men djokovic är lika snygg som vanligt :) go serbien (L)

2009-09-09 @ 23:13:16
URL: http://djj.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0