NU HAR HON ÅKT

Nu har Filippa åkt till Spain. Har ju inte precis hunnit märka av det än eftersom vi träffades igår. Då käkade vi pizza och jag tröck i mig en HEL. HAHA, ja jag är världens matvrak. Vi kommer väl fortsätta tjöta med varandra så ofta som det går på både msn och fejjan. Så kommer väl vara skvaller som vanligt bara utan källarhäng. Sen kanske lisa också ska åka, men det är inte bestämt än. Då är det Josse å Jojjis kvar i Sweden. Haha, men vi ska allt hitta på lite äventyr. Hade tänkt köra en realityserie när vi letar män ;). Sen kommer vi åka ner till Spanien på en liten minisemester å kolla läget lite. Så det är de som händer. Så snart kanske det kommer ett videoinlägg från "Josse å Jojjis mansökande" ;D Haha!



DÅ!



NU!


KOMMENTARER:
Postat av: johanna

HAHA:D Det här var det mysigaste, finaste, roligaste inlägget so far! I like your attitude :)Hörs mer om realityserien sen babe! Ja, det var även en bra idé med att åka ned till Spanien och fortsätta sökandet där med :) good idea!

2010-01-23 @ 12:02:55
Postat av: Filippa

tjäna pluttan. och johanna! tänkte bara meddela att jag har pratat med min familj om besök :) slutet på mars/första veckan i april är det en veckas lov i katalonien och konstant FIESTA! om jag vill kan jag vara ledig då ;) visst låter det bra ;) finns förresten ett litet hotell runt hörnet :D

2010-01-23 @ 22:40:27
URL: http://filippalundberg.blogg.se/

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0