PÅ TOPP IDAG

Känner att jag är på topp idag. Inte för att jag kände så imorse när jag skulle ta mig ur sängen men när jag väl kom igång så. Måste varit att det var så gött på gymmet idag. Löpningen var inte alls lika tung som förra gången.

Har även fått lite USA svar ocskå, så de uppmuntrar ju alltid också.

Snart blir det tennis också. Damtimman som jag inte bruakr vara så himla positiv till annars men...

Så kom jag å tänka på de när jag var på gymmet att jag behöver ny pepp musik. Har verkligen ingen ny musik i min iPod eftersom allt ligger på Spotify. Hade ett program som kunde spela över från spotify men de gav en bara 25 låtar å de är förbrukade nu. Vill gärna inte pröjsa..

Något tips på bra peppmusik????

KOMMENTARER:
Postat av: pauline

yes:D

ja köpte en foundation men sen så hittade ja en massa ja ville köpa^^

sen blev de ett par skor till lillebror

2010-03-10 @ 15:05:17
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/
Postat av: pauline

yes:D

ja köpte en foundation men sen så hittade ja en massa ja ville köpa^^

sen blev de ett par skor till lillebror

2010-03-10 @ 15:05:25
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/
Postat av: Johanna

tik tok kanske?? :D

2010-03-10 @ 20:27:14

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0