ME LOVE KURS LONG TIME

Asså skolan är verkligen toppen just nu. Igår blev de ett kanske lite knäppt inlägg utan någon som helst förklaring. Det var i alla fall så att vi hade hjärt-lungräddning igår, på dockan. Så nu kan jag de också och i typ termin 4 eller 5 ska vi också få lära oss att fibrulera eller vad de nu heter, sånna där elstötar i alla fall, AWESOME! ;D Kursen är förövrigt världens bästa. Igår lärde vi oss också hur man ska gå "optimalt". Idag hade vi lite etik och moral snack och har även lärt oss om "optimal" hållning. Nästa vecka, eller om det är denna veckan kommer vi börja med massage. Både ge å ta!! Vi kommer börja på vaderna, sen rygg och nacke. Heeelt okej å få massage under skoltid?

Så livet är rätt underbart nu. Inget plugg när man kommer hem från skolan. Igår var jag på Harry Potter. Ikväll kommer min syster. Och imorgon är det Daniel Adams-Ray. Det har kommit snö till Göteborg och snart är det jul. Och nu ska jag kolla Cougar som jag missade igår. Tjoohoo!!


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0