NI VET HUR DE FUNKAR

Asså ni känner antagligen igen er. När man ska plugga, så hittar man alltid så himla mycket annat att göra. Inte för att de är så nödvändigt alltid. Som nu precis, gick jag å tog mig ett bad? Hallååå? Ett bad? Helt meningslös grej ju.

De som slog mig i alla fall var att det var nog minst 100 några år sen jag badade i badkar senast, för sen när blev badkaret på kort? Sist gång jag badade kunde jag ligga raklång, nu fick knappt överkroppen plats. Så hur fasen kan de bli mysigt att bada 2 stycken tsm när du knappt får plats själv? Är nog bara på film de kan bli bra.

Nä nu ska jag kolla på tv. Sen läsa lite innan jag lägger mig. De är nämligen bra för inlärning/minnet att sova efter man har pluggat eftersom hjärnan "spelar upp"/"repeterar" allt i sömnen. Man liksom smygtränar i sömnen utan att man vet om de. Sådär, nu har ni lärt er något nytt idag också ;)



KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0