FRANSK WEEKEND ÖVER

Då var vår lilla franska helg över... :( Eller det slutade ju egentligen med att det blev västeuropeisk dag kan man säga, mest italiensk skulle jag nog säga. Har i alla fall haft 2 mysiga dagar med mina gulleungar Robin å Johanna. Vår dag började igår med lite matshopping som följdes upp av en mojito vid 4 tiden. Sen blev det en flaska vin i en park, sen drog vi hem till Robin å fixade iordning oss och drog och satte oss på Bee och pimplade i oss 3 flaskor vin + ett par drinkar och massa skitsnack, sen blev det intense dans i ca 45 min, sen var tanken att vi skulle till spritluckan på Park Lane men efter för lång kö så gav vi upp drog till donken och sen drog vi hem.

Idag vaknade vi lite för sent kanske. Drog till Da Matteo och käkade pizza, drog till espresso house och drog sen och la oss i gräset vid kungsport kan man säg. Sen var det dags att ta farväl och dra sig hemåt. Nu ska jag väl bara dega vidare här för att ladda inför en ny fullspäckad skolvecka... Sommarlov skulle inte sitta fel nu...







Det var dem bilderna som togs under dagen. Vi hade väl viktigare saker för oss än å ta kort ;)


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0