INVIGER HELGEN!

Äääääääntligen lite freeeedom i några dagar. Dagens torsdag var hyffsat smärtfri i alla fall. Som vanligt var just VÅR klass de enda kvar i skolan innan ett "lov" och som vanligt hade de även stängt av värmen eftersom de inte tror att någon går i skolan.. Hmp.. Vi funderar starkt på en protestlista nästa faktiskt men ska inte skriva mer om de för man blir bara mer förbannad!

Nu ska jag sätta mig och sola en stund på ballkongen sen runt 4-5 tiden ska jag å syrran sätta oss på tåget till vbg-town. Jag stannar nog tills lördagförmiddag skulle jag tro.

På söndag och måndag vankas det ju "paris-weekend" ala göteborg med Jojjis och Robin, gamla fackjaktengänget. Det blir nog fett!






KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0