BURN BABY BURN

Uppe med tuppen idag. Drog till biblioteket som lovat. Läste kapitlet om hälsa så nu är det ett jädrans kapitel kvar. FUN! Karro, födelsedagsbarnet joinade efter ett tag. Sen när vi var klara gick vi på stan en sväng, såååklart. Man bor väl inte i en storstad helt i onödan??

Ska jag visa er mina "fynd"? Inte så märkvärdiga grejjer egentligen. Har ett dilemma bara. Köpte ett par hänglsebrallor som vad jäkligt snygga i rumpan å benen. Funderar på att göra som en rutinerad bloggare och GÖRA OM brallorna. Klippa av hängslena? Jag ska fundera lite till...



För övrigt. Kan ni inte få nog av mig?? Då är det så att jag dubbelbloggar ett tag. Robin tentapluggar och har inte tid till å blogga, så jag bloggar lite åt honom ett tag. Hur skumt de nu än kan låta. Så kika in HÄR också! Ni kommer antagligen inte bli besvikna...


KOMMENTARER:

KOMMENTAR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte för andra)

Bloggadress:

Whats on your mind?:

RSS 2.0